|
Een aantal maanden geleden heeft oud-Merwediaan Britte van der Touw een ledentevredenheidsonderzoek afgenomen. Ondertussen zijn deze resultaten door haar en haar studiegenoten geanalyseerd en hebben zij een rapport geschreven. Het rapport en de daarin beschreven aandachtspunten zijn bestudeerd door het bestuur en worden, voor zover het binnen de invloedsfeer van de vereniging ligt, meegenomen richting de verschillende commissies binnen de vereniging.
Korte samenvatting
In het algemeen zijn onze leden tevreden over onze vereniging. Dit blijkt uit de 61 ingevulde enquêtes. Men is tevreden over de tastbare zaken zoals het materiaal en het aanbod in de kantine, maar iets kritischer op de kantine als ruimte, de kleedkamers en de douches. Bijna iedereen is (zeer) tevreden over de kwaliteit van de velden. Ook de tevredenheid over de wedstrijdorganisatie, de trainingstijden, de kwaliteit van de trainingen, de teamindeling, de kwaliteit van de trainers en de clubscheidsrechters is hoog. Men is minder tevreden over de parkeerplaatsen, maar de bereikbaarheid van het complex en de fietsenstalling scoren wel goed. De communicatie wordt als goed ervaren, zeker over de website en de Merwediaan zijn de leden te spreken. De leden geven aan tevreden te zijn met de mogelijkheid om ideeën bespreekbaar te maken en dat ze zich gehoord voelen, het luisteren naar de wensen en behoeften zou volgens een deel van de leden nog beter kunnen. Merwede/Multiplaat scoort hoger dan het gemiddelde van andere vereniging op de vraag of men de vereniging zou aanbevelen bij anderen.
Mocht je interesse hebben in het volledige rapport, kan dit opgevraagd worden via
bestuur@skcmerwede.nl. Namens Britte en het bestuur, bedankt voor het invullen van de enquête!
|
|